Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Multi Multi i Multi Multi Plus odnotowywały spadki sprzedaży. Wynikało to z utrwalanego przez lata wizerunku gry dla „strategów”. Takie pozycjonowanie nie było atrakcyjne dla szerokiego targetu (np. graczy kumulacyjnych). Rozwiązaniem problemu była idea komunikacyjna, podkreślająca atrybuty gry...
Multi Multi i Multi Multi Plus odnotowywały spadki sprzedaży. Wynikało to z utrwalanego przez lata wizerunku gry dla „strategów”. Takie pozycjonowanie nie było atrakcyjne dla szerokiego targetu (np. graczy kumulacyjnych). Rozwiązaniem problemu była idea komunikacyjna, podkreślająca atrybuty gry czytelne i angażujące dla najszerszego grona potencjalnych graczy: możesz wygrać 25 milionów zł nawet 2 razy dziennie. Wzrosty sprzedaży w ciągu trzech pierwszych miesięcy po starcie kampanii znacznie przekraczały założenia, osiągając wartości nawet prawie cztery razy wyższe, niż planowano, jednocześnie angażując nowych graczy, wcześniej nie zainteresowanych grą Multi Multi.