Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W 2011 r. coroczna akcja charytatywna Toyoty i Gazety Wyborczej „Spełniamy dziecięce marzenia” zaistniała także w Internecie. Duży zasięg akcji i wykorzystanie mechanizmów społecznościowych pozwoliły spełnić marzenia dzieci i zaangażować tysiące internautów do udziału w wirusowej akcji...
W 2011 r. coroczna akcja charytatywna Toyoty i Gazety Wyborczej „Spełniamy dziecięce marzenia” zaistniała także w Internecie. Duży zasięg akcji i wykorzystanie mechanizmów społecznościowych pozwoliły spełnić marzenia dzieci i zaangażować tysiące internautów do udziału w wirusowej akcji charytatywnej na rzecz dziecięcego hospicjum.