Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wprowadzając nową grę liczbową Lotto Plus stanęliśmy przed wyzwaniem jak w angażujący sposób przedstawić na OOH fakt zaistnienia dodatkowego, dedykowanego jej, losowania. W tym celu przenieśliśmy losowanie z TV na nośniki w zasięgu ręki (CLP). Byliśmy w 8 miastach, 35 lokalizacjach. Dotarliśmy do...
Wprowadzając nową grę liczbową Lotto Plus stanęliśmy przed wyzwaniem jak w angażujący sposób przedstawić na OOH fakt zaistnienia dodatkowego, dedykowanego jej, losowania. W tym celu przenieśliśmy losowanie z TV na nośniki w zasięgu ręki (CLP). Byliśmy w 8 miastach, 35 lokalizacjach. Dotarliśmy do prawie 800 tys. osób, generując ok. 2,2 mln kontaktów.