Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
3M to firma oparta o osiągnięcia nauki. Jest bardziej innowacyjna niż wiele modnych firm technologicznych, ponieważ oferuje realne, przełomowe wynalazki. Jednak wiedza o tym była ograniczona, a produkty nie były postrzegane przez pryzmat innowacji, co osłabiało ich pozycję rynkową. W kampanii udało...
3M to firma oparta o osiągnięcia nauki. Jest bardziej innowacyjna niż wiele modnych firm technologicznych, ponieważ oferuje realne, przełomowe wynalazki. Jednak wiedza o tym była ograniczona, a produkty nie były postrzegane przez pryzmat innowacji, co osłabiało ich pozycję rynkową. W kampanii udało się wykorzystać uśpiony potencjał 3M jako firmy opartej o naukę i wynalazczość. Powstały ciekawe historie o świecie nauki i ciężkiego przemysłu, w których nie brak miejsca na humanistyczne wartości, takie jak bezpieczeństwo i jakość życia pracowników. W efekcie osiągnęliśmy wysokie wzrosty znajomości marki i intencji zakupu jej produktów wśród specjalistów wybranych branż. Ostatecznym potwierdzeniem sukcesu kampanii stały się wzrosty sprzedaży produktów 3M w strategicznie ważnych kategoriach.