Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Nagrodzona Srebrnym Spinaczem kampania antykryzysowa wsparła launch pierwszego, polskiego supersamochodu Arrinery Hussarya. Udrożnienie komunikacji z dziennikarzami, polityka „otwartych drzwi”, ambush i digital marketing zniwelowały czarny PR i uczyniły z Arrinery dumę narodową. Zespół...
Nagrodzona Srebrnym Spinaczem kampania antykryzysowa wsparła launch pierwszego, polskiego supersamochodu Arrinery Hussarya. Udrożnienie komunikacji z dziennikarzami, polityka „otwartych drzwi”, ambush i digital marketing zniwelowały czarny PR i uczyniły z Arrinery dumę narodową. Zespół LoveBrands Relations komunikacyjnie wspierał Arrinerę od 2014 roku. Wraz z przedstawicielami mediów uczestniczył m.in. w testach superauta, organizował dla firmy konferencje prasowe i wspierał jej udział w imprezach targowych w Polsce m.in. Motor Show 2015 w Poznaniu i Warszawie, oraz za granicą: w Wielkiej Brytanii na Autosport International Racing Car Show w Birmingham, gdzie został uhonorowany „Best Stand Design 2016”. Prowadził również relacje inwestorskie (investor relations) wspierając proces emisji obligacji korporacyjnych i odpowiadał za działania z zakresu social media and influncer relations.