Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem zainicjowanej w 2016 roku ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Ścigamy się z cukrzycą” jest zwrócenie uwagi na wczesną profilaktykę i skuteczne leczenie cukrzycy oraz rolę edukacji i aktywności fizycznej w kontroli tej choroby. Kampania powstała przy wsparciu kluczowych organizacji...
Celem zainicjowanej w 2016 roku ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „Ścigamy się z cukrzycą” jest zwrócenie uwagi na wczesną profilaktykę i skuteczne leczenie cukrzycy oraz rolę edukacji i aktywności fizycznej w kontroli tej choroby. Kampania powstała przy wsparciu kluczowych organizacji działających na rzecz pacjentów z cukrzycą. W ramach kampanii przeprowadzane są debaty, spotkania i warsztaty edukacyjne w całej Polsce, badania poziomu cukru we krwi m.in. w instytucjach publicznych oraz publikowane są raporty. Kampania wspiera też udział Novo Nordisk Team w Tour de Pologne. W tegorocznej edycji kampanii szczególny nacisk kładziony jest na powikłania kardiologiczne, którym można zapobiec dzięki nowoczesnym terapiom. Kampania organizowana jest we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zespół LoveBrands Relations odpowiedzialny jest również m.in. za stałe doradztwo strategicznie, media relations, PR ekspercki i obsługę kanałów SoMe. Mecenasem kampanii jest firma Novo Nordisk.