Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
poznajcie kampanię nagrodzoną złotą statuetką Golden Arrow w kategorii digital marketing – kampania internetowa. fenymenalni to bohaterowie kampanii dla osób chorujących na fenyloketonurię (PKU), którzy mimo trudności osiągają małe i wielkie sukcesy. choć nie mogą jeść wszystkiego, to mogą…...
poznajcie kampanię nagrodzoną złotą statuetką Golden Arrow w kategorii digital marketing – kampania internetowa. fenymenalni to bohaterowie kampanii dla osób chorujących na fenyloketonurię (PKU), którzy mimo trudności osiągają małe i wielkie sukcesy. choć nie mogą jeść wszystkiego, to mogą… wszystko! inspiracją stały się prawdziwe historie osób cierpiących na PKU, którzy mimo przeciwności losu realizują swoje pasje i marzenia. wspieranie i motywowanie chorych na PKU do pokonywania codziennych wyzwań i czerpania z życia to główne cele naszej kampanii.opracowaliśmy strategię komunikacji, ideę kreatywną, koncepcję graficzną, a następnie ich adaptacje. odpowiadaliśmy również za koordynację kampanii, realizację sesji zdjęciowych oraz produkcję spotów wideo. dodatkowo realizujemy i nadzorujemy kampanię oraz bieżącą komunikację w mediach społecznościowych, wspieramy także spółkę Nutricia w realizacji materiałów offline.