Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
kolejny raz odpowiadaliśmy za kreację i koordynację mediów w ramach kampanii Urosept offline i online. Jako odpowiedzialni za pomysł, kreację, grafikę, teksty, stworzenie strony i masę innych rzeczy, z dumą zapraszaliśmy do troski o własny… pęcherz. to poważna sprawa, a kampania marki Urosept...
kolejny raz odpowiadaliśmy za kreację i koordynację mediów w ramach kampanii Urosept offline i online. Jako odpowiedzialni za pomysł, kreację, grafikę, teksty, stworzenie strony i masę innych rzeczy, z dumą zapraszaliśmy do troski o własny… pęcherz. to poważna sprawa, a kampania marki Urosept zdobyła internet! tym razem znacząco rozszerzono zakres wykorzystanych mediów, stawiając nie tylko na lajfstajlowy, ale i na merytoryczny i edukacyjny przekaz. Głównym celem tegorocznej edycji kampanii jest budowa świadomości problemu i specyfiki działania leku wśród kobiet 18+. dlatego oprócz publikacji w popularnych wśród grupy docelowej portalach i magazynach zdecydowano się także na sekcje m.in. w TVN Zdrowie. Prozdrowotny charakter komunikacji wzmacniają też poradnik wideo i zagwarantowanie konsumentkom możliwości czatu z ekspertem. w kampanii wykorzystano m.in. artykuły sponsorowane i promowane, targetowane treści kierujące na fanpage Uroseptu i na odświeżoną stronę www. ruch generować mają także emisje banerowe w GDN i reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google. Dla najwyższej efektywności przy planowaniu mediów wykorzystano także programatyczny model zakupu oparty o audience buying, przygotowano też materiały dedykowane farmaceutom.