Po stronie mam

  • Klient Nurofen
  • Branża Artykuły kosmetyczne i środki higieny osobistej i artykuły farmaceutyczne
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt przeciwbólowy, przeciwgorączkowy
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Media Interaktywne, Insight, Digital, Druk, Kampania, Retail, Doradztwo strategiczne

Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W...

Aby zdobyć zaufanie mam, postanowiliśmy stworzyć kampanię, w której nie ma ściemy. Do udziału zaprosiliśmy mamy, ich dzieci i psycholożkę, która przeprowadziła wywiady. Nie pisaliśmy odpowiedzi, nie powtarzaliśmy żadnych ujęć. Dzięki temu uzyskaliśmy materiał bogaty w emocje i ciekawe insighty. W ramach kampanii powstała seria filmów telewizyjnych, materiałów digital i BTL. Skuteczność kampanii potwierdzają kolejne lata jej eksploatacji, lokalizacje na innych rynkach regionu i nagroda Effie w kategorii „Leki i suplementy”.