Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu...
Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu plastrów. Nasze kreacje można było oglądać w telewizji, internecie oraz sieciach aptek i sklepach Rossmann. Kampania powstrzymała spadki sprzedaży i pomogła marce Viscoplast obronić pozycję lidera rynku. Jej skuteczność potwierdziła nagroda Effie w kategorii „Uroda i pielęgnacja”.