Masz go w domu?

  • Klient Viscoplast
  • Branża Artykuły kosmetyczne i środki higieny osobistej i artykuły farmaceutyczne
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt plastry Viscoplast
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama outdoor, Serwisy internetowe, Media Interaktywne, Insight, Digital, Media, Kampania, Brand Experience, Retail, Doradztwo strategiczne

Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu...

Ile wypadków można wyśpiewać w 20 sekund? Sporo! Dlatego zawsze warto mieć w domu zestaw plastrów legendarnej marki Viscoplast. Niestety, nie wszyscy o tym pamiętają. Dlatego postanowiliśmy stworzyć kampanię, która lekko wpadnie w ucho i przypomni widzom o potrzebie posiadania domowego zestawu plastrów. Nasze kreacje można było oglądać w telewizji, internecie oraz sieciach aptek i sklepach Rossmann. Kampania powstrzymała spadki sprzedaży i pomogła marce Viscoplast obronić pozycję lidera rynku. Jej skuteczność potwierdziła nagroda Effie w kategorii „Uroda i pielęgnacja”.