Niezapomniany prezent

  • Klient LEGO UKRAINA
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2020
  • Produkt cały asortyment marki LEGO
  • Kategorie Działania PR, Kampanie interaktywne, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama outdoor, Media Interaktywne, Insight, Digital, Kampania, PR&Event, Digital&Mobile

Ta kampania zmieniła stosunek ukraińskich rodziców do Lego. Dzięki niej zobaczyli, że oryginalne zestawy klocków są najlepszym pomysłem na niezapomniany prezent przy wyjątkowej okazji. A że w życiu dziecka wyjątkowych okazji jest sporo, kampania odniosła fenomenalny sukces i jako platforma była...

Ta kampania zmieniła stosunek ukraińskich rodziców do Lego. Dzięki niej zobaczyli, że oryginalne zestawy klocków są najlepszym pomysłem na niezapomniany prezent przy wyjątkowej okazji. A że w życiu dziecka wyjątkowych okazji jest sporo, kampania odniosła fenomenalny sukces i jako platforma była kontynuowana w następnych latach.Zaprojektowaliśmy komunikację, która zmieniła postrzeganie marki i zwiększyła sprzedaż oryginalnych zestawów o 40%