Pranie bez zniszczeń

  • Klient Reckitt
  • Branża Artykuły kosmetyczne i środki higieny osobistej i artykuły farmaceutyczne
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt Woolite
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Strategia zintegrowana, Media Interaktywne, Insight, Digital, Media, Film, Kampania, Doradztwo strategiczne

Podczas pracy nad kampanią odkryliśmy, że największym zagrożeniem dla ubrań są występujące podczas prania siły tarcia. Tarcie, które niszczy ubrania w tempie setek obrotów na minutę, stało się punktem wyjścia do przedstawienia zalet nowego Woolite KERATIN Therapy. W kampanii uciekliśmy od...

Podczas pracy nad kampanią odkryliśmy, że największym zagrożeniem dla ubrań są występujące podczas prania siły tarcia. Tarcie, które niszczy ubrania w tempie setek obrotów na minutę, stało się punktem wyjścia do przedstawienia zalet nowego Woolite KERATIN Therapy. W kampanii uciekliśmy od standardowych scen w łazience, by stworzyć unikalny i perswazyjny obraz problemu oraz jego rozwiązania. Kampania trafiła do telewizji i internetu w Polsce, Czechach, Słowacji oraz krajach bałtyckich.