Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Czy z małymi dziećmi w domu trzeba robić dwa osobne prania? Już nie! Ponieważ Lovela FAMILY zamienia dwa osobne pranie w jedno, dla całej rodziny. Tylko jedno pranie to benefit, na który postawiliśmy strategicznie. Okazał się on również bardzo wdzięcznym tematem dla kreacji i osią całej kampanii...
Czy z małymi dziećmi w domu trzeba robić dwa osobne prania? Już nie! Ponieważ Lovela FAMILY zamienia dwa osobne pranie w jedno, dla całej rodziny. Tylko jedno pranie to benefit, na który postawiliśmy strategicznie. Okazał się on również bardzo wdzięcznym tematem dla kreacji i osią całej kampanii reklamowej w telewizji, internecie i na sklepowych półkach.Dzięki wspólnej pracy strategii i kreacji znaleźliśmy nowy benefit produktu i poprawiliśmy skuteczność komunikacji