Jedno pranie

  • Klient Reckitt Benckise
  • Branża Artykuły kosmetyczne i środki higieny osobistej i artykuły farmaceutyczne
  • Rok produkcji 2020
  • Produkt Lovela FAMILY
  • Kategorie Reklama Digital, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Serwisy internetowe, Strategia zintegrowana, Insight, Kampania

Czy z małymi dziećmi w domu trzeba robić dwa osobne prania? Już nie! Ponieważ Lovela FAMILY zamienia dwa osobne pranie w jedno, dla całej rodziny. Tylko jedno pranie to benefit, na który postawiliśmy strategicznie. Okazał się on również bardzo wdzięcznym tematem dla kreacji i osią całej kampanii...

Czy z małymi dziećmi w domu trzeba robić dwa osobne prania? Już nie! Ponieważ Lovela FAMILY zamienia dwa osobne pranie w jedno, dla całej rodziny. Tylko jedno pranie to benefit, na który postawiliśmy strategicznie. Okazał się on również bardzo wdzięcznym tematem dla kreacji i osią całej kampanii reklamowej w telewizji, internecie i na sklepowych półkach.Dzięki wspólnej pracy strategii i kreacji znaleźliśmy nowy benefit produktu i poprawiliśmy skuteczność komunikacji