Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
tu naprawdę popłynęliśmy! „Mi to rybka!” to kampania dla Wody morskiej, dzięki której złowiliśmy już brązową statuetkę w konkursie IAB Mixx Awards, wyróżnienie Golden Arrow i nagrodę za marketingowy projekt roku w wewnętrznym plebiscycie Synoptis Pharma. celem kampanii było budowanie świadomości...
tu naprawdę popłynęliśmy! „Mi to rybka!” to kampania dla Wody morskiej, dzięki której złowiliśmy już brązową statuetkę w konkursie IAB Mixx Awards, wyróżnienie Golden Arrow i nagrodę za marketingowy projekt roku w wewnętrznym plebiscycie Synoptis Pharma. celem kampanii było budowanie świadomości marki oraz jej rozpoznawalności na podstawie charakterystycznego opakowania produktu: „ta woda z rybkami”. strategia pod parasolowym hasłem „Mi to rybka” dążyła do zmniejszenia społecznej presji i wizji idealnego macierzyństwa. edukowaliśmy odbiorców w zakresie użytkowania produktu. odpowiadaliśmy na ich wątpliwości w obszarze opieki i pielęgnacji, ucząc przy okazji tolerancji poprzez prezentowanie różnorodnych nosków dzieci i nie tylko. wypracowane w kooperacji z influencerami materiały kreatywne wspierały rozwój sensoryczny dzieci.