Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Cele i powody pozbywania się, czy nabywania rzeczy są indywidualne i często specyficzne. W tym kontekście szeroka, efektywna kampania digitalowa przypomniała odbiorcom, gdzie warto zaglądać. Idea kreatywna i hasło świetnie komunikowały treści dopasowane zarówno do sprzedających jak i kupujących....
Cele i powody pozbywania się, czy nabywania rzeczy są indywidualne i często specyficzne. W tym kontekście szeroka, efektywna kampania digitalowa przypomniała odbiorcom, gdzie warto zaglądać. Idea kreatywna i hasło świetnie komunikowały treści dopasowane zarówno do sprzedających jak i kupujących. Agencja Garden of Words stworzyła kampanię angażującą między sobą mega-/mid-/mini influencerów; cały wachlarz narzędzi social mediowych; spot video. Efekt: dotarcie do bardzo specyficznych segmentów grup odbiorców i osiągnięcie założonych KPI – łącznie prawie 2 mln odsłon z samego zasięgu organicznego.