Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jedno kliknięcie… a potrafi być tak wielką pomocą dla innych! Kampania dla Allegro uświadamiała, że każdy, nawet pojedynczy klik to ogromne i realne wsparcie 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wyzwaniem było zachęcenie do udziału w aukcjach Allegro i zwiększeniu świadomości, że nawet...
Jedno kliknięcie… a potrafi być tak wielką pomocą dla innych! Kampania dla Allegro uświadamiała, że każdy, nawet pojedynczy klik to ogromne i realne wsparcie 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wyzwaniem było zachęcenie do udziału w aukcjach Allegro i zwiększeniu świadomości, że nawet najmniejsze z nich mają wielką moc pomagania. Agencja przygotowała strategię i koncepcję kreatywną rozbudowanej kampanii. Prowadziła działania w social mediach Allegro, angażując ponad 30 influencerów oraz topowych celebrytów, takich jak Magda Gessler, Michel Moran, Monika Mrozowska, czy Make Life Harder. Stworzono także animację video oraz zorganizowano specjalny, promujący kampanię tramwaj wśród Poznaniaków.