Misja Kieszonkowe

  • Klient BNP Paribas Bank Polska
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2022
  • Produkt Kampania CSR
  • Kategorie Active Advertising, Ambient Advertising, Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama Drukowana, Reklama w mediach społecznościowych, Touchpoint, Digital, Kampania, Edukacja społeczna i CSR, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

Dawać kieszonkowe, czy nie dawać? W jakiej kwocie? Co tydzień? Co miesiąc?... Te i inne ważkie kwestie porusza trwająca od roku 2022 kampania BNP Paribas – Misja Kieszonkowe. Razem z ekspertami agencja przygotowała kompleksowe materiały edukacyjne. W ramach działań rodzice i nauczyciele zyskują...

Dawać kieszonkowe, czy nie dawać? W jakiej kwocie? Co tydzień? Co miesiąc?... Te i inne ważkie kwestie porusza trwająca od roku 2022 kampania BNP Paribas – Misja Kieszonkowe. Razem z ekspertami agencja przygotowała kompleksowe materiały edukacyjne. W ramach działań rodzice i nauczyciele zyskują praktyczną wiedzę oraz realne wsparcie w uczeniu dzieci samodzielnego radzenia sobie z pierwszymi finansami Oraz odpowiedzialnego zarządzania nimi w przyszłości. Dzięki zaangażowaniu do współpracy prawie tysiąca nauczycieli zwiększyła się wiedza finansowa 28 tys. dzieci w całej Polsce. Program zdobył wiele nagród, takich jak: Złote Spinacze 2023, Mixx Awards 2023, czy Effie Awards 2023.