Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Czy można intrygująco i z humorem opowiedzieć o zaletach energooszczędnych urządzeń AGD? Zdecydowanie tak! Wystarczy kreatywny pomysł, sprawna ekipa i świetni aktorzy. Wyzwaniem było zaprezentowanie w niebanalny sposób całej linii energooszczędnych urządzeń, kreatywne zaangażowanie influencerów i...
Czy można intrygująco i z humorem opowiedzieć o zaletach energooszczędnych urządzeń AGD? Zdecydowanie tak! Wystarczy kreatywny pomysł, sprawna ekipa i świetni aktorzy. Wyzwaniem było zaprezentowanie w niebanalny sposób całej linii energooszczędnych urządzeń, kreatywne zaangażowanie influencerów i wyróżnienie się spośród ponad 20 konkurencyjnych marek. Agencja stworzyła i współprodukowała 8-odcinkowy reklamowy mikro-serial. W nieoczywisty sposób unaocznione zostały zalety sprzętów Electrolux Ecoline®, pozwalających na życie w zgodzie z planetą i oszczędzanie domowego budżetu. Do współpracy zaproszono popularną serialową parę - Olgę Kalicką i Maćka Musiała. Ich humorystyczna, ale subtelna wymiana zdań idealnie wpisała się w tonality marki i zbudowała storytellingową dramaturgię. Całość wsparła rozbudowane działania komunikacyjne w social mediach marki Electrolux oraz na profilach Olgi Kalickiej i Maćka Musiała.