Danie Wspólnych Chwil

  • Klient Fundacja Biedronki
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Kampania
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Event marketing, Reklama Digital, Reklama w mediach społecznościowych, Żywność, Edukacja społeczna i CSR

Jakie danie jest dobre na radzenie sobie z samotnością? Danie Wspólnych Chwil! Agencja, razem z Fundacją Biedronki znalazła doskonały sposób na dotarcie do starszych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Do współpracy zaproszono Koła Gospodyń Wiejskich. Wszystko po to, przeciwdziałać samotności...

Jakie danie jest dobre na radzenie sobie z samotnością? Danie Wspólnych Chwil! Agencja, razem z Fundacją Biedronki znalazła doskonały sposób na dotarcie do starszych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Do współpracy zaproszono Koła Gospodyń Wiejskich. Wszystko po to, przeciwdziałać samotności seniorów na wsiach i zapewnć im regularne kontakty w środowisku lokalnym. Agencja stworzyła ideę kreatywną, nośną nazwę i komunikację całej akcji. Rekrutując jednocześnie 90 KGW w edycji pilotażowej, a 750 KGW w I edycji – poprzez call center i kampanię digital. Uczestnicy odebrali e-kody do sklepów Biedronka, umożliwiające zakup produktów na spotkania. Stała komunikacja utrzymywana była przez dedykowany profil oraz zamkniętą grupę na Facebooku. Wszyscy chętni otrzymali wsparcie merytoryczne i organizacyjne. W ramach akcji odbywały się webinary z ekspertami. Stworzone zostały dedykowane poradniki, prowadzona była sprawozdawczość i rozliczenia darowizn. Efekty: 329 spotkań zrealizowanych w pilotażu i 2300 w pierwszej edycji programu (marzec-lipiec 2023). 10 000 godzin spędzonych z seniorami. A na deser Koła Gospodyń wystawiły… swoją ocenę: 9,8 w skali 1-10!