Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
nasz klient zasugerował, by komunikację APTEO Altaminium – żelu na urazy, obrzęki i skręcenia – skierować do sportowców-amatorów, jako najbardziej narażonych na kontuzje. wyraził też zainteresowanie sponsoringiem wydarzenia. no i znaleźliśmy wydarzenie, które nie tylko odbywa się w idealnym...
nasz klient zasugerował, by komunikację APTEO Altaminium – żelu na urazy, obrzęki i skręcenia – skierować do sportowców-amatorów, jako najbardziej narażonych na kontuzje. wyraził też zainteresowanie sponsoringiem wydarzenia. no i znaleźliśmy wydarzenie, które nie tylko odbywa się w idealnym momencie dla rozpoczęcia kampanii, nie tylko jest w zasięgu budżetu, nie tylko w kontuzjogennej dyscyplinie... a był to duathlon w miejscowości Uraz pod Wrocławiem. tak powstało hasło nie tylko wykorzystujące ten zbieg okoliczności, ale też odnoszące się do produktu: Altaminium pomaga w Urazie. Uraz stał się pretekstem komunikacyjnym i kopalnią kontentu do rozpoczęcia komunikacji w social mediach.