Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Coccodrillo po raz kolejny promowało nową kolekcję ubrań i akcesoriów dla dzieci w komunikacji o zasięgu ogólnopolskim. była to kolejna, któż zliczy, która już, zrealizowana przez Pomarańczę kampania OOH dla Coccodrillo. od kilku lat fundamentem komunikacji Coccodrillo są wizerunkowe sesje...
Coccodrillo po raz kolejny promowało nową kolekcję ubrań i akcesoriów dla dzieci w komunikacji o zasięgu ogólnopolskim. była to kolejna, któż zliczy, która już, zrealizowana przez Pomarańczę kampania OOH dla Coccodrillo. od kilku lat fundamentem komunikacji Coccodrillo są wizerunkowe sesje fotograficzne z udziałem dziecięcych modeli. dwa razy w roku – wiosną i jesienią – przy okazji wprowadzania na rynek nowych kolekcji, działania promocyjne marki są intensyfikowane. tak też stało się i tym razem – zróżnicowane materiały z sesji, zarówno te bardziej wizerunkowe, jak i te produktowe, zostały wykorzystane w kreacjach billboardów i citylightów umieszczonych w wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce. uzupełnieniem kampanii jest także aktualny katalog oraz materiały POSM, m.in. aranżacje witryn sklepowych. Pomarańcza, podobnie jak przy poprzednich kampaniach, w ramach długofalowej współpracy z Klientem, odpowiedzialna była za koncept kreatywny, realizację sesji, jak i egzekucję kreatywną kampanii.