Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
kreatywna kampania? mamy wyjście (poza). specjalności marki Komes są naprawdę wyjątkowe. i nie piszemy tego, bo tak było w briefie. po prostu pod względem jakości składników oraz technologii warzenia to jest jakiś sztos. no więc sytuacja wygląda następująco: Komes oferuje nam zupełnie coś...
kreatywna kampania? mamy wyjście (poza). specjalności marki Komes są naprawdę wyjątkowe. i nie piszemy tego, bo tak było w briefie. po prostu pod względem jakości składników oraz technologii warzenia to jest jakiś sztos. no więc sytuacja wygląda następująco: Komes oferuje nam zupełnie coś innego niż piwny mainstream. dlatego w najnowszej kampanii mówimy: „Wyjdź poza”. to znaczy Leszek Lichota to mówi, a my wymyśliliśmy, żeby to powiedział. hasło to jest zaproszeniem do własnych poszukiwań z dala od głównego nurtu, bo tylko dzięki próbowaniu nowych rzeczy poznajemy to, co dla nas wartościowe. aby zobrazować istotę idei „Wyjdź poza”, wykorzystaliśmy trik montażowy, sprawiający wrażenie wychodzenia bohatera poza ramy nośnika, zaskakującego odbiorców i symbolicznie ilustrującego nasze przyzwyczajenia. gdzie mogliście zobaczyć, jak Leszek Lichota wychodzi poza? wszędzie. na billboardach, citylightach, w digitalu i kanałach social media Browaru Fortuna. naszym zdaniem wszystko dobrze wyszło (poza).