Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
nasza kolejny projekt z marką Posterisan. stylizowane na plakaty filmowe billboardy zachęcające do… odparcia inwazji hemoroidów były widoczne w największych polskich miastach. a my odpowiedzialni byliśmy za kreację i realizację formatów. bohaterami kampanii po raz kolejny zostały sympatyczne...
nasza kolejny projekt z marką Posterisan. stylizowane na plakaty filmowe billboardy zachęcające do… odparcia inwazji hemoroidów były widoczne w największych polskich miastach. a my odpowiedzialni byliśmy za kreację i realizację formatów. bohaterami kampanii po raz kolejny zostały sympatyczne „pupeczki”, brand heroes Posterisanu, które tym razem wpisaliśmy w narrację filmów Sci-Fi. Bo hemoroidy są trochę jak… asteroidy i inne perseidy. tylko pojawiają się z tej drugiej strony. wyszliśmy też poza standardowe ramy – część nośników została wykonana „specjalnie”, z elementami 3D i widocznym podświetleniem wzmacniającym filmowy klimat po zmroku (bo nigdy nie wiesz, kiedy złe hemoroidy zaatakują…). a tak już na serio: konsekwentna zabawa konwencją przy współpracy Posterisanu z Pomarańczą ma budować wizerunek marki, która do poważnych spraw potrafi podejść z odpowiednim dystansem. tematyka jest dość delikatna, dlatego celem kreacji było wywołanie uśmiechu i skojarzeń z pewną ochroną. obojętnie skąd nadejdzie zagrożenie, Posterisan i Pomarańcza walczą o Twój komfort. ktoś działa, by spokojnie siedzieć mógł ktoś. choćby w kinie ;)