Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Z początkiem października 2018 wystartowała telewizyjna kampania marki Bolsius, lidera na polskim rynku wkładów i zniczy, a my odpowiadaliśmy za kreację i realizację. Nie pierwszy raz, bo to to kolejna odsłona współpracy marki Bolsius z naszą agencją, po udanej pionierskiej kampanii TV...
Z początkiem października 2018 wystartowała telewizyjna kampania marki Bolsius, lidera na polskim rynku wkładów i zniczy, a my odpowiadaliśmy za kreację i realizację. Nie pierwszy raz, bo to to kolejna odsłona współpracy marki Bolsius z naszą agencją, po udanej pionierskiej kampanii TV zrealizowanej w 2011 roku. W ramach kampanii powstał spot 15’’, emitowany w głównych kanałach należących do Grupy TVN, Grupy Polsat i Telewizji Publicznej. Na antenach tych stacji zobaczyć można też dwa billboardy sponsorskie nadawane przy okazji programów o wysokiej oglądalności, ze szczególnym uwzględnieniem udziału grupy docelowej wśród widzów. Logo Bolsius pojawia się więc m.in. przed popularnymi serialami, programami rozrywkowymi czy prognozą pogody. Tematyka kampanii i czas jej startu są ściśle powiązane z nadchodzącym dniem Wszystkich Świętych, wyznaczającym kulminacyjny punkt sezonu branży. Dlaczego na Wszystkich Świętych zapalamy znicze na grobach zmarłych bliskich? Bo „pamięć nie wygasa, lecz żyje wiecznie w płomieniu”