Losowania bliżej graczy

  • Klient Totalizator Sportowy
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt Lotto Plus
  • Kategorie

Wprowadzając nową grę liczbową Lotto Plus stanęliśmy przed wyzwaniem jak w angażujący sposób przedstawić na OOH fakt zaistnienia dodatkowego, dedykowanego jej, losowania. W tym celu przenieśliśmy losowanie z TV na nośniki w zasięgu ręki (CLP). Byliśmy w 8 miastach, 35 lokalizacjach. Dotarliśmy do...

Wprowadzając nową grę liczbową Lotto Plus stanęliśmy przed wyzwaniem jak w angażujący sposób przedstawić na OOH fakt zaistnienia dodatkowego, dedykowanego jej, losowania. W tym celu przenieśliśmy losowanie z TV na nośniki w zasięgu ręki (CLP). Byliśmy w 8 miastach, 35 lokalizacjach. Dotarliśmy do prawie 800 tys. osób, generując ok. 2,2 mln kontaktów.