Multi Multi Milioner

  • Klient Totalizator Sportowy
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Multi Multi
  • Kategorie Media, kultura i rozrywka

Multi Multi i Multi Multi Plus odnotowywały spadki sprzedaży. Wynikało to z utrwalanego przez lata wizerunku gry dla „strategów”. Takie pozycjonowanie nie było atrakcyjne dla szerokiego targetu (np. graczy kumulacyjnych). Rozwiązaniem problemu była idea komunikacyjna, podkreślająca atrybuty gry...

Multi Multi i Multi Multi Plus odnotowywały spadki sprzedaży. Wynikało to z utrwalanego przez lata wizerunku gry dla „strategów”. Takie pozycjonowanie nie było atrakcyjne dla szerokiego targetu (np. graczy kumulacyjnych). Rozwiązaniem problemu była idea komunikacyjna, podkreślająca atrybuty gry czytelne i angażujące dla najszerszego grona potencjalnych graczy: możesz wygrać 25 milionów zł nawet 2 razy dziennie.  Wzrosty sprzedaży w ciągu trzech pierwszych miesięcy po starcie kampanii znacznie przekraczały założenia, osiągając wartości nawet prawie cztery razy wyższe, niż planowano, jednocześnie angażując nowych graczy, wcześniej nie zainteresowanych grą Multi Multi.