Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wprowadziliśmy na rynek wyjątkowy produkt: tkaniny wyprodukowane z odzyskanych butelek PET. Usiedliśmy do tkackich krosien, za osnowę posłużyła nam nasza koncepcja, a wątkiem była spójna narracja w materiałach online, animacji i unikalnym folderze. A to wszystko dla Lech Fabrics, lidera branży...
Wprowadziliśmy na rynek wyjątkowy produkt: tkaniny wyprodukowane z odzyskanych butelek PET. Usiedliśmy do tkackich krosien, za osnowę posłużyła nam nasza koncepcja, a wątkiem była spójna narracja w materiałach online, animacji i unikalnym folderze. A to wszystko dla Lech Fabrics, lidera branży tkanin meblowych – firmy, której cała historia jest sukcesem: od warsztatu tapicerskiego do ogromnego przedsiębiorstwa. Siedząc na fotelach obitych tkaninami z asortymentu Lech Fabrics usłyszeliśmy po raz pierwszy o materiale tapicerskim, który w całości wyprodukowany jest z butelek PET pozyskanych z recyklingu. “To nie może być nic przyjemnego” – pomyśleliśmy. “Jakim cudem kanapa obita materiałem z plastiku może być fajna?”. I niechcący dotknęliśmy sedna problemu komunikacyjnego: pomyślą tak wszyscy interesariusze: producenci, dystrybutorzy, klienci końcowi… W tym projekcie stworzyliśmy responsywny landing page, wprowadzającą animację i… …wyjątkowy, bo “interaktywny” folder, wykonany oczywiście z ekologicznych materiałów i tektur. Z metkami z tej wyjątkowej tkaniny. Każdy egzemplarz to kilkaset czynności introligatorskich! Big idea “made of responsibility” zwraca uwagę na podstawową cechę tego odpowiedzialnego produktu, wpisującą się w rynkowe trendy i prognozy. Jednocześnie pozostaje na tyle otwarta, by pozwolić zwrócić uwagę na szereg innych aspektów tego produktu, zależnie od treści komunikatu, kontekstu jego wykorzystania, itd. I tak powstało “made of quality”, “made of recycling”, itd. Cechy tkanin zawsze prezentowane są na metkach, więc konstruując przekaz wizualny i key visual wybraliśmy właśnie wielkie etykiety, by wykorzystać to skojarzenie i trwale, jednoznacznie połączyć cechę z tkaniną. W sposób wszystkim znany, tylko sięgamy po skojarzenia.