Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampanie skupiła się na edukacji i obalaniu mitów związanych ze skuteczną higieną. Dzięki konsekwentnej postawie marki, podkreślającej swoją postawę wobec oczyszczania skóry jako podstawy pielęgnacji, udało się przeprowadzić kampanię, w którą zaangażowano znane influencerki: Maxineczkę, Szczęśliwą...
Kampanie skupiła się na edukacji i obalaniu mitów związanych ze skuteczną higieną. Dzięki konsekwentnej postawie marki, podkreślającej swoją postawę wobec oczyszczania skóry jako podstawy pielęgnacji, udało się przeprowadzić kampanię, w którą zaangażowano znane influencerki: Maxineczkę, Szczęśliwą oraz Love and Great Shoes. Motywem przewodnim kampanii stał się efektowny makijaż artystyczny. Strona: oczyszczanie.tolpa.pl Polem kampanii były media społecznościowe – Instagram i YouTube, a także uruchomiony dedykowany portal oczyszczanie.tolpa.pl. W pierwszym etapie zaangażowane youtuberki oraz blogerki prezentowały swój pomysł na artystyczny makijaż. W drugim pokazywały, jak prawidłowo go zmyć. Kampania zebrała bardzo przychylne opinie, zwłaszcza wśród widzów i czytelników influencerek. Odbiorcy zostali dodatkowo zaangażowani do udziału poprzez zaproszenie do wypełnienia krótkiego kwestionariusza dotyczącego stanu skóry, a następnie rekomendacji kosmetologa, która była dopasowana do linii kosmetyków marki tołpa. Dzięki naszym działaniom promocyjnym, zasięg akcji przekroczył 7 milionów odbiorców, w tym ponad 2 miliony przez działania z influencerami.