Kampania w mediach społecznościowych

  • Klient I.D.C. Polonia S.A.
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Wafelki "Góralki"
  • Kategorie Promocja sprzedaży, Reklama w mediach społecznościowych, Interakcja, Żywność, Formaty mediowe lub reklamowe

Opracowana strategia stawia przede wszystkim na odważną komunikację przygotowaną na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentyczną zabawę, emocje i działania szerokozasięgowe. W kampanię zostali zaangażowani znani influencerzy (m.in. twórca kanału Poszukiwacz, Adam...

Opracowana strategia stawia przede wszystkim na odważną komunikację przygotowaną na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentyczną zabawę, emocje i działania szerokozasięgowe. W kampanię zostali zaangażowani znani influencerzy (m.in. twórca kanału Poszukiwacz, Adam Wiejak). Wraz z nimi marka Góralki będzie rzucać wyzwania swoim obserwatorom, a tych którzy się go podejmą, nagrodzi słodkimi prezentami. W I kwartale 2019 roku zrealizowana została także „Loteria Góralek”. W ramach kampanii odpowiadamy za obsługę i moderację kanałów social media, opracowanie i obsługę konkursów-wyzwań, przygotowanie kreacji, koordynację współpracy z influencerami oraz opracowanie i realizację kampanii mediowej wspierającej działania.