365 dni dookoła smaku

  • Klient Bonduelle
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Bonduelle
  • Kategorie Kampanie interaktywne, Reklama w mediach społecznościowych, Strategia zintegrowana

Dla marki Bonduelle stworzyliśmy nową koncepcję kreatywną dla całorocznych działań. Rozbudowaliśmy potencjał marki w przestrzeni social media. Wykorzystaliśmy storytelling - kulinarna podróż "365 dni dookoła smaku" z interaktywną mapą i całoroczną opowieścią "na żywo". Stworzyliśmy dodatkowe...

Dla marki Bonduelle stworzyliśmy nową koncepcję kreatywną dla całorocznych działań. Rozbudowaliśmy potencjał marki w przestrzeni social media. Wykorzystaliśmy storytelling - kulinarna podróż "365 dni dookoła smaku" z interaktywną mapą i całoroczną opowieścią "na żywo". Stworzyliśmy dodatkowe serwisy - m.in. site produktowy "Warzywa Gotowane na Parze".