Akademia Smaku Bosch

  • Klient BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
  • Branża Produkty i wyposażenie gospodarstwa domowego
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Małe i duże AGD marki Bosch
  • Kategorie Akcje specjalne, Film internetowy i mobilny, Kampanie zintegrowane, Product placement, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama mobilna, Best use of content, Long term marketing excellence, Branded content, Dobra konsumenckie, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

Nagroda w kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 za projekt „Akademia Smaku Bosch”. AkademiaSmaku Bosch znany contentowy projekt, realizowany od 2015 roku, w 2019 w zupełnie nowej formule Bazą projektu Akademia Smaku...

Nagroda w kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 za projekt „Akademia Smaku Bosch”. AkademiaSmaku Bosch znany contentowy projekt, realizowany od 2015 roku, w 2019 w zupełnie nowej formule Bazą projektu Akademia Smaku pozostał portal www.akademiasmaku.pl natomiast rozszerzyła się jego pojemność tematyczna wyrażóna hasłem „Wszystkie wymiary smaku”. Oprócz smaku rozumianego jako smak potraw dzieki naszej nowej Ambasadorce pokazemy swiat wysmakowanych wnętrz. Ambasadorką sekcji Wnetrza została znana i lubiana projektantka Dorota Szelagowska W ramach kampanii Mateusz Gessler zdecydował się również powierzyć Dorocie Szelągowskiej projekt własnej kuchni. Odbiorcy mogą obserwować proces projektowania funkcjonalnej przestrzeni, wybierania sprzętu AGD oraz zabudowy, tworzenia przestrzeni i dekoracji.