Superodporność i Megamózg

  • Klient NUTRICIA Polska
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt Bebilon 2 i Bebilon Junior z Pronutra+
  • Kategorie Animacja i gry, Film internetowy i mobilny, Promocja sprzedaży, Digital, Żywność, Edukacja społeczna i CSR, Formaty mediowe lub reklamowe

Wyróżnienie w kategorii Open w konkursie Kreatury 2017 dla marki Bebilon za projekt "SuperOdporność i MegaMózg" Przygotowanie kampanii edukacyjnej, która w prosty i ciekawy sposób opowie rodzicom o pierwszych trzech latach życia dziecka, o ważnych procesach zachodzących w tym czasie w jego...

Wyróżnienie w kategorii Open w konkursie Kreatury 2017 dla marki Bebilon za projekt "SuperOdporność i MegaMózg" Przygotowanie kampanii edukacyjnej, która w prosty i ciekawy sposób opowie rodzicom o pierwszych trzech latach życia dziecka, o ważnych procesach zachodzących w tym czasie w jego organizmie, związanych z rozwojem odporności i mózgu dziecka. Zaproszenie do wewnętrznego świata dziecka, którego bohaterami byli stworzeni przez nas brand heros - SuperOdporność i MegaMózg. Postacie uosabiały dwa benefity marki Bebilon: wzmocnienie odporności dziecka i wsparcie jego rozwoju dzięki obecności kwasów z grupy Omega 3: DHA i ALA. Poprzez wykorzystanie brand heroes w atrakcyjny i inspirujący sposób przedstawiliśmy naukowe informacje, zachowując ekspercki charakter marki i uwydatniając jego USP. Co zrobiliśmy? -Stworzyliśmy pierwszych w kategorii brand heros -Przygotowaliśmy sześcioodcinkowy serial animowany, z naszymi super bohaterami w rolach głównych. Podczas podróży po wewnętrznym świecie dziecka, odkrywali oni kolejne informacje o zachodzących w nim procesach rozwoju. Narratorem opowieści została Krystyny Czubówna. Wykreowane przez nas postacie znacznie jednak wyszły poza serialowe ramy, stając się wyróżnialnym elementem komunikacji budującym unikalny i plastyczny świat, adaptowalnym na różne formaty i narzędzia komunikacji. - Ważnym elementem wzmacniającym zaangażowanie grupy odbiorców - młodych matek, stał się generator spersonalizowanych infografik. Pozwolił on na tworzenie pięknych pamiątek zawierających merytoryczne informacje o etapie rozwoju, w którym znajduje się dziecko. Nasze mamy je pokochały. - Osią komunikacji był Landing Page, zaprojektowany w estetyce świata brand heros.