#czystereguły – kampania pełna wrażeń

  • Klient Torf Corporation
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt kosmetyki tołpa
  • Kategorie E-commerce / e-services / m-commerce, Kampanie interaktywne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama w mediach społecznościowych, Digital, Media, Dobra konsumenckie, Uroda i pielęgnacja, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

Kampanie skupiła się na edukacji i obalaniu mitów związanych ze skuteczną higieną. Dzięki konsekwentnej postawie marki, podkreślającej swoją postawę wobec oczyszczania skóry jako podstawy pielęgnacji, udało się przeprowadzić kampanię, w którą zaangażowano znane influencerki: Maxineczkę, Szczęśliwą...

Kampanie skupiła się na edukacji i obalaniu mitów związanych ze skuteczną higieną. Dzięki konsekwentnej postawie marki, podkreślającej swoją postawę wobec oczyszczania skóry jako podstawy pielęgnacji, udało się przeprowadzić kampanię, w którą zaangażowano znane influencerki: Maxineczkę, Szczęśliwą oraz Love and Great Shoes. Motywem przewodnim kampanii stał się efektowny makijaż artystyczny. Strona: oczyszczanie.tolpa.pl Polem kampanii były media społecznościowe – Instagram i YouTube, a także uruchomiony dedykowany portal oczyszczanie.tolpa.pl. W pierwszym etapie zaangażowane youtuberki oraz blogerki prezentowały swój pomysł na artystyczny makijaż. W drugim pokazywały, jak prawidłowo go zmyć. Kampania zebrała bardzo przychylne opinie, zwłaszcza wśród widzów i czytelników influencerek. Odbiorcy zostali dodatkowo zaangażowani do udziału poprzez zaproszenie do wypełnienia krótkiego kwestionariusza dotyczącego stanu skóry, a następnie rekomendacji kosmetologa, która była dopasowana do linii kosmetyków marki tołpa. Dzięki naszym działaniom promocyjnym, zasięg akcji przekroczył 7 milionów odbiorców, w tym ponad 2 miliony przez działania z influencerami.