#ParadyżWMoimStylu

  • Klient Ceramika Paradyż
  • Branża Art. Nieżywnościowe
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt Ceramika
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie zintegrowane, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Strategia zintegrowana, Digital, Film, Dobra konsumenckie

Głównym punktem kampanii #ParadyżWMoimStylu był konkurs dla Klientów, którzy po zakupie produktów marki Ceramika Paradyż oraz zarejestrowaniu paragonów na stronie www.paradyz.com/konkurs mieli szansę na jedną z ponad 200 nagród. Co miesiąc do wygrania był 1 voucher o wartości 10 000 zł na wakacje...

Głównym punktem kampanii #ParadyżWMoimStylu był konkurs dla Klientów, którzy po zakupie produktów marki Ceramika Paradyż oraz zarejestrowaniu paragonów na stronie www.paradyz.com/konkurs mieli szansę na jedną z ponad 200 nagród. Co miesiąc do wygrania był 1 voucher o wartości 10 000 zł na wakacje marzeń, co tydzień 1 000 zł na zakupy w sklepach IKEA, a codziennie 100 zł na zakupy w drogeriach Rossmann. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie idei kreatywnej i strategii komunikacyjnej konkursu, zaprojektowanie i stworzenie dedykowanego konkursowi landing page’a, projekty materiałów POS oraz organizację przebiegu konkursu. Kampania będzie również wspierana działaniami promocyjnymi w mediach wnętrzarskich i kanałach zakupowych oraz tymi z wykorzystaniem SMS-ów