Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Głównym punktem kampanii #ParadyżWMoimStylu był konkurs dla Klientów, którzy po zakupie produktów marki Ceramika Paradyż oraz zarejestrowaniu paragonów na stronie www.paradyz.com/konkurs mieli szansę na jedną z ponad 200 nagród. Co miesiąc do wygrania był 1 voucher o wartości 10 000 zł na wakacje...
Głównym punktem kampanii #ParadyżWMoimStylu był konkurs dla Klientów, którzy po zakupie produktów marki Ceramika Paradyż oraz zarejestrowaniu paragonów na stronie www.paradyz.com/konkurs mieli szansę na jedną z ponad 200 nagród. Co miesiąc do wygrania był 1 voucher o wartości 10 000 zł na wakacje marzeń, co tydzień 1 000 zł na zakupy w sklepach IKEA, a codziennie 100 zł na zakupy w drogeriach Rossmann. Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie idei kreatywnej i strategii komunikacyjnej konkursu, zaprojektowanie i stworzenie dedykowanego konkursowi landing page’a, projekty materiałów POS oraz organizację przebiegu konkursu. Kampania będzie również wspierana działaniami promocyjnymi w mediach wnętrzarskich i kanałach zakupowych oraz tymi z wykorzystaniem SMS-ów