Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ROŚL-INNE to nowa submarka nad którą pracowaliśmy od idei, przez strategię brandingu, tworzenie nazwy i opakowania, aż po komunikację w punkcie sprzedaży. Oferta kierowana jest do fleksitarian, dla których marka Tarczyński jest dowodem na to, że ROŚL-INNE kabanosy mają charakterystyczny kabanosowy...
ROŚL-INNE to nowa submarka nad którą pracowaliśmy od idei, przez strategię brandingu, tworzenie nazwy i opakowania, aż po komunikację w punkcie sprzedaży. Oferta kierowana jest do fleksitarian, dla których marka Tarczyński jest dowodem na to, że ROŚL-INNE kabanosy mają charakterystyczny kabanosowy smak. Jednoznaczne kody wizualne pomagają jednocześnie odróżnić ROŚL-INNE od typowej mięsnej oferty, a nawet od KABANOSÓW NATURALNYCH/BIO. Budowanie silnego brandingu i klarownej architektury w przypadku marek posiadających szerokie i zróżnicowane portfolio, jest naszą silna kompetencją i zawodową pasją.