Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Build it Easy! to pierwsza globalna kampania komunikująca linię produktów LEGO dla czterolatków. Życie czterolatka bywa ciężkie, na szczęście są zestawy LEGO 4+, które łatwo się buduje. Build it Easy! to hasło międzynarodowej kampanii, którą zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zgodnie z wytycznymi...
Build it Easy! to pierwsza globalna kampania komunikująca linię produktów LEGO dla czterolatków. Życie czterolatka bywa ciężkie, na szczęście są zestawy LEGO 4+, które łatwo się buduje. Build it Easy! to hasło międzynarodowej kampanii, którą zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zgodnie z wytycznymi naszej autorskiej strategii. W jej ramach stworzyliśmy serię filmów do telewizji i internetu, setki displayów, materiałów SoMe, BTL i grubego PlayBooka z wytycznymi dla agencji, które zajęły się lokalizacją naszych kreacji w ponad 30 krajach na całym świecie.