Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
15 sekund to nasz ulubiony format reklamowy. Nie tylko jest bardzo ECOnomicznym rozwiązaniem, lecz także zmusza twórców do głębokiego przemyślenia komunikatu - co jest najważniejsze? Dla Optimy Cardio najważniejsze było uwiarygodnienie działania produktu. Właśnie dlatego stworzyliśmy demo z...
15 sekund to nasz ulubiony format reklamowy. Nie tylko jest bardzo ECOnomicznym rozwiązaniem, lecz także zmusza twórców do głębokiego przemyślenia komunikatu - co jest najważniejsze? Dla Optimy Cardio najważniejsze było uwiarygodnienie działania produktu. Właśnie dlatego stworzyliśmy demo z udziałem bardzo złego cholesterolu i dzielnych steroli roślinnych, obrońców naszego układu krwionośnego. Kampania zagościła w telewizji, internecie i na półkach sklepowych w Polsce i krajach bałtyckich. Dzięki trafności strategii i wyrazistości kreacji kampania zwiększyła u konsumentów przekonanie o skuteczności produktu o 8 p.p. i pomogła odzyskać marce udziały w rynku.