Uczta nad Ucztami powered by Avon

  • Klient Avon Polska
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Kampania
  • Kategorie Akcje specjalne, Działania PR, Event marketing, Promocja sprzedaży, Reklama interaktywna, Technologia, Kampania

Przebojowe akcje marketingowe zapadają w pamięć. A współpraca agencji Garden of Words z Sanah układała się śpiewająco. Świetna szansa do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki Avon, przy okazji koncertów artystki została wykorzystana w 100%. Sprawna koordynacja działań w specjalnie stworzonej...

Przebojowe akcje marketingowe zapadają w pamięć. A współpraca agencji Garden of Words z Sanah układała się śpiewająco. Świetna szansa do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki Avon, przy okazji koncertów artystki została wykorzystana w 100%. Sprawna koordynacja działań w specjalnie stworzonej strefie związanej z premierą nowego produktu Avon. Całość organicznie wpisana się w magiczny świat artystki. Za każdy z wielu elementów akcji – od koncepcji kreatywnej, logistyki aż po współpracę z artystką, czy koordynację wykonawczą odpowiadała agencja. Uczestników koncertu przyciągały, m.in. strefa relaksu, festiwalowy makijaż oraz możliwość poznania nowego produktu. W efekcie wzbudzono ogromne zainteresowanie marką oraz pozyskano nowe konsultantki Avon. No, po prostu – wszystko grało!