Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Przebojowe akcje marketingowe zapadają w pamięć. A współpraca agencji Garden of Words z Sanah układała się śpiewająco. Świetna szansa do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki Avon, przy okazji koncertów artystki została wykorzystana w 100%. Sprawna koordynacja działań w specjalnie stworzonej...
Przebojowe akcje marketingowe zapadają w pamięć. A współpraca agencji Garden of Words z Sanah układała się śpiewająco. Świetna szansa do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki Avon, przy okazji koncertów artystki została wykorzystana w 100%. Sprawna koordynacja działań w specjalnie stworzonej strefie związanej z premierą nowego produktu Avon. Całość organicznie wpisana się w magiczny świat artystki. Za każdy z wielu elementów akcji – od koncepcji kreatywnej, logistyki aż po współpracę z artystką, czy koordynację wykonawczą odpowiadała agencja. Uczestników koncertu przyciągały, m.in. strefa relaksu, festiwalowy makijaż oraz możliwość poznania nowego produktu. W efekcie wzbudzono ogromne zainteresowanie marką oraz pozyskano nowe konsultantki Avon. No, po prostu – wszystko grało!