MediaMarkt Let’s Go!

  • Klient MediaMarkt
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Kampania Digital/Eventy/Social Media
  • Kategorie E-commerce / e-services / m-commerce, Event marketing, Identyfikacja wizualna, Kampanie zintegrowane, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Insight, Digital, Kampania, Media, kultura i rozrywka, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe, Doradztwo strategiczne

Szeroki zakres działań dla TECHmarki? No to let’s GO! Celem działań było rozszerzenie obecności w mediach społecznościowych; wzmocnienie zaangażowania klientów oraz zwiększenie sprzedaży online. Trzy miesiące działań na Facebooku i Instagramie przyniosło znakomity efekt. Sentyment użytkowników...

Szeroki zakres działań dla TECHmarki? No to let’s GO! Celem działań było rozszerzenie obecności w mediach społecznościowych; wzmocnienie zaangażowania klientów oraz zwiększenie sprzedaży online. Trzy miesiące działań na Facebooku i Instagramie przyniosło znakomity efekt. Sentyment użytkowników zmienił się z negatywnego na pozytywny. A liczba followersów wzrosła o 12 tys. w pierwszym roku akcji. Zaangażowanie na Facebooku wzrosło sześciokrotnie. Zasięg postów na Instagramie wzrósł o 30%. Dodatkowo, rozszerzyliśmy działania o TikTok i YouTube. Jednocześnie, agencja stworzyła pierwszego w Polsce wirtualnego influencera stworzonego przez AI - Media Marka, wspierającego moderowanie treści i pozytywną komunikację z fanami. Przeprowadzono też regularne kampanie aktywizujące: konkursy i akcje produktowe, znacząco zwiększające wskaźnik ROAS. Przy okazji zorganizowane zostały obchody 25-lecia MediaMarkt - kompleksowa strategia eventów w sklepach i współprace z influencerami. Seria 17 wydarzeń w całej Polsce podniosła traffic w sklepach o 17%. Działania z influencerami i content creatorami pozwoliły dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, zwiększając zaangażowanie użytkowników poprzez popularny w social mediach trendy content.