Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W czasie przedświątecznego, zakupowego szału pojawia się pytanie: jak wyróżnić się z tłumu konkurencyjnych marek? Przyciągnąć wzrok i nakłonić do zakupów można nawet sprytnym rozwiązaniem projektowym. Agencja Garden of Words stworzyła stoisko, które efektownie błyszczało na tle konkurencji....
W czasie przedświątecznego, zakupowego szału pojawia się pytanie: jak wyróżnić się z tłumu konkurencyjnych marek? Przyciągnąć wzrok i nakłonić do zakupów można nawet sprytnym rozwiązaniem projektowym. Agencja Garden of Words stworzyła stoisko, które efektownie błyszczało na tle konkurencji. Opracowanie konceptu kreatywnego kontynuowała płynna realizacja działań. W największych galeriach w Warszawie, powstały świąteczne stoiska zwracające uwagę i zachęcające do zakupów. Rolą agencji była, m.in. całościowa produkcja wykonawcza, zaprojektowanie stoisk, przygotowanie wizualizacji 3D, obsługa montażowa i sprzedażowa, logistyka i dostawy produktów.