VICHY Siła Kobiet

  • Klient Vichy
  • Branża Kosmetyka/ pielęgnacja
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt Vichy
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie społeczne i CSR, Działania PR, Event marketing, Kampania, Brand Experience, Edukacja społeczna i CSR, PR&Event

Kampania „Siła Kobiet” miała za zadanie wesprzeć organizacje NGO, których motorem są silne i zaangażowane kobiety. W ramach konkursu 15 z nich przyznano granty. Nagłośnienie konkursu zwróciło uwagę na role kobiet w polskim społeczeństwie. Zespół LoveBrands Relations odpowiadał za opracowanie...

Kampania „Siła Kobiet” miała za zadanie wesprzeć organizacje NGO, których motorem są silne i zaangażowane kobiety. W ramach konkursu 15 z nich przyznano granty. Nagłośnienie konkursu zwróciło uwagę na role kobiet w polskim społeczeństwie. Zespół LoveBrands Relations odpowiadał za opracowanie całościowej koncepcji programu oraz jego kompleksową realizację. Do programu „Siła Kobiet” Vichy zaprosiło wszystkie organizacje pożytku publicznego, które zostały założone lub współzałożone przez kobiety i które nadal są przez kobiety zarządzane. W ramach programu zostały przyznane dotacje i mikrodotacje na realizację celów statutowych. 15 wybranych przez jury programu organizacji otrzymało po 2000 zł. Dodatkowo trzy spośród nich otrzymały dotacje w wysokości 20 000 zł. Organizacje mogły zgłaszać się do programu w ramach 3 kategoriach: Kobiety dla Zdrowia (działalność związana m.in. z profilaktyką zdrowotną), Kobiety dla Biznesu (działalność związana z aktywizacją zawodową i propagowaniem przedsiębiorczości kobiet) i Kobiety dla Społeczeństwa (np. działalność związana z ekologią, sztuką czy równouprawnieniem). W jury zasiadały: Paulina Młynarska, Bianca-Beata Kotoro, Dr n. med. Beata Imko-Walczuk, Izabela Dembicka-Starska i Magdalena Kosińska.