Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Co czujemy unosząc się w górę, zaglądając do wnętrza wulkanu? Odpowiedź znają odbiorcy wystawy, którą przygotowaliśmy dla prestiżowej marki BBC Earth. Immersyjne doświadczenia to jeden z nowych poziomów marketingu przyszłości. W przestrzeni ArtBox Experience uczestnicy przeniesieni zostali do...
Co czujemy unosząc się w górę, zaglądając do wnętrza wulkanu? Odpowiedź znają odbiorcy wystawy, którą przygotowaliśmy dla prestiżowej marki BBC Earth. Immersyjne doświadczenia to jeden z nowych poziomów marketingu przyszłości. W przestrzeni ArtBox Experience uczestnicy przeniesieni zostali do świata nieokiełznanych żywiołów, dzikiej natury i tajemnic naszej planety. Wszystko po to, by młodsze generacje odbiorców poczuły piękno, którym mogą się cieszyć, dzięki premierowym odcinkom „Zjawiskowej Ziemi”. Ta immersyjna wystawa była magnesem dla influencerów i dziennikarzy. Wsparcie PR-owe zaowocowało 94 publikacjami i rekordową frekwencją - 5700 osób w 1 weekend! Oglądalność programu widocznie wzrosła. A agencja za koncept i komunikację projektu zdobyła liczne nagrody PR Wings 2023.