Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rebranding marki TOPEX, lidera rynku narzędzi ręcznych w Polsce. TOPEX to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek narzędzi w Polsce. Jednak w przeszłości ta dostępna cenowo i w pełni dopasowana do potrzeb majsterkowiczów marka nie zawsze kojarzyła się z jakością i wygodą. Obecnie jakość...
Rebranding marki TOPEX, lidera rynku narzędzi ręcznych w Polsce. TOPEX to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek narzędzi w Polsce. Jednak w przeszłości ta dostępna cenowo i w pełni dopasowana do potrzeb majsterkowiczów marka nie zawsze kojarzyła się z jakością i wygodą. Obecnie jakość narzędzi znacznie się poprawiła, jednak tradycyjny i nieco już przestarzały wizerunek marki pozostał bez zmian. Powstała potrzeba bardziej emocjonalnej komunikacji, która sprawiłaby, że użytkownicy wreszcie polubią TOPEX. Nowe pozycjonowanie marki „TOPEX. Niezbędny tak jak Ty” i towarzyszący mu żółto-czerwony design zostały stworzone przez Dragon Rouge w trakcie kilkumiesięcznej pracy. Proces został poprzedzony badaniami, które pomogły zdefiniować nową rolę marki. TOPEX to marka, która umożliwia każdemu majsterkowiczowi rozwiązywać w swoim domu prozaiczne problemy i realizować ciekawe pomysły, sprawiając, że wszystko funkcjonuje sprawnie, a domownikom żyje się lepiej. To marka niezbędna w każdym domu. Pewna siebie, ale jednocześnie opiekuńcza i pomocna. Nagrody: Rebrand 100 Global Awards 2013 Effie 2014 (Brąz w kategorii Dobra Konsumenckie) Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - architektura marki / architektura serwisów - identyfikacja wizualna - digital branding - strategia komunikacji