Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
„Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej. Zadaniem było skłonienie pracowników branży kreatywnej do myślenia o finansowym zabezpieczeniu odległej przyszłości na emeryturze Bariery: brak wiedzy dot. finansów przy jednocześnie dosyć...
„Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej. Zadaniem było skłonienie pracowników branży kreatywnej do myślenia o finansowym zabezpieczeniu odległej przyszłości na emeryturze Bariery: brak wiedzy dot. finansów przy jednocześnie dosyć skomplikowanym produkcie; brak zaufania do instytucji finansowych i stabilności pieniądza; konsumpcyjny styl życia, w którym liczy się tu i teraz, a im więcej się zarabia, tym więcej się wydaje. Obecni kreatywni zamiast zbierać pieniądze wolą zbierać przeżycia. Pomysł kreatywny: Oprócz przeżyć, zacznij zbierać także pieniądze... by nie zostać MEMErytem. Claim: Oszczędź sobie MEMErytury! Postawiliśmy na humor charakterystyczny dla grupy docelowej, która lubi "pośmieszkować". Brand hero naszej kampanii został internetowy fenomen w postaci węgierskiego modela, którego sława narodziła się na fotograficznym stocku, by urosnąć do rangi globalnego mema. Zbolały uśmiech Harolda – czyli Smutnego Pana ze Stocka - stał się w kampanii symbolem emerytury niezaplanowanej, ubogiej i smutnej. Jako MEMEryt Harold zwrócił uwagę ludzi reklamy, stojąc w kontrze do tradycyjnych emocjonalnych, lifestyleowych kampanii o produktach emerytalnych. Zrealizowaliśmy badania pogłębione grupy docelowej, które pozwoliły nam odkryć realne insighty. Stały się one podstawą do przygotowania portalu branded contentowego o charakterze edukacyjnym. Przygotowaliśmy kampanię memową ze Smutnym Panem ze Stocka Na potrzeby kampanii stworzyliśmy serwis edukacyjny dostępny pod adresem oszczedzsobie.pl, oferujący informacje na temat emerytury i możliwość skorzystania z porad ekspertów. Odbiorcy znajdą tam m.in. e-book Jacka Kotarbińskiego. Autor podjął się analizy naszej zawodowej przyszłości i poszukiwania odpowiedzi, jak zmieni się branża kreatywna w ciągu kolejnych lat. Rzuciliśmy także wyzwanie młodym kreatywnym w konkursie Young Creatives. Przy kampanii MEMerytura dla Union Investment nasz zespół specjalistów odpowiadał za strategię kampanii, jej koncept kreatywny oraz obsługę technologiczną.