Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kreacja nowej marki na rynku handlu alkoholem, promująca kulturę sprzedaży i spożywania różnych trunków. Rynek sprzedaży alkoholu w Polsce jest mocno rozdrobniony i zróżnicowany. Nie funkcjonują na nim żadne silne, ogólnopolskie marki. Ambicją Grupy Eurocash było stworzenie takiej marki...
Kreacja nowej marki na rynku handlu alkoholem, promująca kulturę sprzedaży i spożywania różnych trunków. Rynek sprzedaży alkoholu w Polsce jest mocno rozdrobniony i zróżnicowany. Nie funkcjonują na nim żadne silne, ogólnopolskie marki. Ambicją Grupy Eurocash było stworzenie takiej marki sklepów z alkoholem, która byłaby charakterystyczna i rozpoznawalna w całej Polsce. Po wielu badaniach i analizach został wypracowany koncept sklepu, który będzie pełnił również rolę edukatora w kwestiach związanych z kulturą sprzedaży i spożycia alkoholu. W Dragon Rouge odpowiadaliśmy zarówno za stworzenie strategii marki jak i jej strony wizualnej wraz z nazwą. Zaprojektowaliśmy wnętrze sklepu tak, aby Klient miał pełną swobodę w poruszaniu się po nim, ale również mógł w jednym miejscu znaleźć zarówno interesujący go trunek jak i przekąski do niego dedykowane. Przy projektowaniu identyfikacji wizualnej zwróciliśmy dużą uwagę na konotacje kulturowe. Melonik i muszka zawarte w znaku nawiązują do angielskiego dżentelmena, a ramki stosowane w komunikacji podkreślają charakter marki. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - nazewnictwo - identyfikacja wizualna - retail design - POS design