Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
BoboVita to od lat nr 1 na rynku baby food w Polsce. Troska o jakość, która monitorowana jest przez firmę od zasiewu do gotowego produktu to kluczowa wartość marki – ONLY THE BEST FOR THE BABIES. Design opakowań nie komunikował jednak wystarczająco tych wartości i nie wyróżniał marki na półce...
BoboVita to od lat nr 1 na rynku baby food w Polsce. Troska o jakość, która monitorowana jest przez firmę od zasiewu do gotowego produktu to kluczowa wartość marki – ONLY THE BEST FOR THE BABIES. Design opakowań nie komunikował jednak wystarczająco tych wartości i nie wyróżniał marki na półce Innowacje w designie opakowań skutecznie informują rodziców o zaletach produktów marki BoboVita. Logo uzupełnione o zielną aplę stało się ikoną marki, podział kompozycji na trójkąty wywołuje skojarzenia z piramidą żywieniową (symbol optymalnej diety), a blogerskie fotografie składników podkreślają naturalność. Całość zapewnia pożądany efekt – już nie sposób pomylić BoboVity z konkurencją.