Kampania inwestycji Jesionova

  • Klient Fracthon Sp. z o.o.
  • Branża Ubezpieczenia i inwestycje
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Apartamenty
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama Drukowana, Serwisy internetowe, Branded content, Formaty mediowe lub reklamowe

Działania rozpoczęliśmy od stworzenia atrakcyjnego, wyróżniającego key visual’u dla dewelopera. Zaproponowaliśmy nie tylko ciekawą nazwę inwestycji, ale także logo, księgę znaków i hasło – „Dla tych, którzy spełniają marzenia”. Przygotowane materiały stały się podstawą do wykonania projektu...

Działania rozpoczęliśmy od stworzenia atrakcyjnego, wyróżniającego key visual’u dla dewelopera. Zaproponowaliśmy nie tylko ciekawą nazwę inwestycji, ale także logo, księgę znaków i hasło – „Dla tych, którzy spełniają marzenia”. Przygotowane materiały stały się podstawą do wykonania projektu funkcjonalnego i graficznego strony internetowej. Witryna https://jesionova.pl została przez nas uruchomiona w dwóch wersjach językowych, w technologii RWD. Przygotowana identyfikacja wizualna została przez nas wykorzystana do projektu i składu DTP reklam prasowych, m.in. w magazynie Kalejdoskop na pokładzie linii LOT, w Gazecie Wyborczej, czy Magazynie „Małopolski Rynek Nieruchomości”. Ostatecznie zadbaliśmy też o przeprowadzenie kampanii mediowej w digitalu, dedykowanej odbiorcom mediów Agory oraz KGM. Nasza agencja była także odpowiedzialna za przygotowanie dedykowanych materiałów promocyjnych, w tym kampanii outdoorowej i materiałów biurowych. Przygotowaliśmy projekty reklam wielkopowierzchniowych, katalogów, prezentacji sprzedażowych, a także teczek, wizytówek i stopek mailowych.