Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zmiana identyfikacji wizualnej ukraińskiej marki i systemu opakowań w odpowiedzi na nowe pozycjonowanie marki promujące pełne optymizmu i radości podejście do życia: bycie tu i teraz, docenianie małych rzeczy i ulotnych chwil w życiu. Zmiana miała również zapewnić uwspółcześnienie wizerunku marki...
Zmiana identyfikacji wizualnej ukraińskiej marki i systemu opakowań w odpowiedzi na nowe pozycjonowanie marki promujące pełne optymizmu i radości podejście do życia: bycie tu i teraz, docenianie małych rzeczy i ulotnych chwil w życiu. Zmiana miała również zapewnić uwspółcześnienie wizerunku marki oraz wyraźne wzmocnienie jej siły odziaływania na półce.