Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W 2015 roku zaprojektowaliśmy współczesną interpretację pozycjonowania i nową identyfikację wizualną Morlin. Pracując nad ideą marki, uznaliśmy, że chcemy, by stała się marką nowoczesną i miejską. Dlatego tak ważny stał się jej wizualny styl: lekki, rozgadany, prawie żartobliwy, pełen radości i...
W 2015 roku zaprojektowaliśmy współczesną interpretację pozycjonowania i nową identyfikację wizualną Morlin. Pracując nad ideą marki, uznaliśmy, że chcemy, by stała się marką nowoczesną i miejską. Dlatego tak ważny stał się jej wizualny styl: lekki, rozgadany, prawie żartobliwy, pełen radości i energii. Bezpośredni w tonie. Jak witryna miejskiej knajpki, w której jadamy na co dzień. Nowa identyfikacja czerpie inspiracje z życia ludzi, do których chce trafić marka: - nowe logo przywołuje codzienny sposób podawania tego, co Morliny oferują - ikonografia i komunikacja na opakowaniach inspirowana jest napisami kredą na tablicy menu - aranżacje produktowe na zdjęciach mają budzić pozytywne emocje podobnie jak zdjęcia na kulinarnych blogach